måndag 13 augusti 2012

På lördag smäller det!!!!!

På lördag den 18 augusti smäller det ska jag tala om. 
Då ska vi ha stor loppis på Åby säteri i Horn (tryck på länken för en karta) där ja växt upp. Mellan klockan 10.00 och 16.00 får man komma och fynda. Alla bodar o vindar är rensade på allt mellan himmel o jord och nu kör vi tabberas på alltihop. 



Det finns böcker av alla de slag, skålar, vaser, pryttlar och krumelurer....


Skor, antika skåp, fåtöljer, porslin, väskor, tavelramar, tallrikar, glas, bestick, serviser.....


Soffor, gungstol, tyger, kläder, stolar....


Sidobord i olika storlekar, tråg, byråar, kistor, glasflaskor, zinkhinkar....


Lampor, gamla hattar, porslinsdockor, retrovagn, zinkbaljor....


Antika sminkbord, smyckeskrin, fina glaskaraffer, kannor, gamla kameror, fina resväskor, speglar...



Gamla radioapparater, sekretärer, tvättkannor med fat, fina glas, söta leksaker 
och mycket mycket mer....

Har man en trisst och tråkig lördag att vänta, så tycker jag man ska strunta i den och komma till vår loppis och fynda och handla istället.
Hoppas vi ses....

Välkomna / Lufo

2 kommentarer:

  1. Hej! Sålde ni allt? Jag är lite sugen på några saker som jag sett på dina bilder! Kram/Anna (Ekbjörn)

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Nej vi sålde inte allt. Var det nåt speciellt du tänkte på så kan jag kolla om det finns kvar.
    kram

    SvaraRadera