söndag 10 juni 2012

Att strosa runt på Söder

Idag tog jag mig in i Södergyttret för att spana in fingrejer.
Coctail är en affär som jag dånar när jag besöker. De har så mycket fina men dyra grejer så det är inte klokt. Kolla in webshoppen så får ni se själva......
Såklart hade de kasslerstolarna jag visade härom dagen. Jag satt i dem länge och väl ska jag säga. Deras kökslösningar gillar jag skarp om man kanske blandar upp dem med lite andra material.

Beyond retro är en vintagebutik som har det mesta i kläd och skoväg. Jag var på jakt efter ett par cowboyboots till en maskerad jag ska på inom kort men de hade bara i för liten storlek tyvärr.
Köpte därför inget denna gång.




På Coctail köpte jag dock de här finingarna. Blev alldeles glad när jag såg dem eftersom min farmor och farfar hade dem hemma hos sig när jag va barn. Jag lekte jämt med dem. De har magneter i läpparna och pussas därför väldigt ofta.
 Nu fick jag ett par egna för deras försvann när huset tömdes. 


2 kommentarer: