tisdag 26 juni 2012

Börja fixa för Horns marknad

Förra året sålde jag smycken på Horns marknad. Lite nervigt att visa upp och sälja grejer som man knåpat ihop tyckte jag allt. Dock gick det över förväntan och jag fick mycket sålt. Då sålde jag mest knappringar, kakfat och de små berlockerna.


Jag fick frågan om jag ville sälja i år igen och jag bestämde mig för att göra det. Den här gången tänker jag ta med mer av de nya större berlockerna tror jag. Nu har jag börjat tillverka och det går bara fint.


Vi får väl se om det går bra den här marknaden också. 14 juli är det dags! Vill du beställa nåt med foton eller text i tills dess är det bara att maila mig. 

Gokväll / Lufo

2 kommentarer:

  1. Hej Sofia,

    När är Horns marken? Och i vilken hörna av Horn hittar man dig och dina finfina smycken?

    Anna

    SvaraRadera
  2. Den 14 juli. Vet inte än var jag blir placerad... Du får ta en sväng så ser du mig säkert tillslut.... :)

    SvaraRadera