tisdag 12 juni 2012

Tataaaaaa!!!!

Idag var det sista gången på tapetserarkursen. Jag blev nästan klar till lärarens förvåning. Nu har jag bara sittdynan som ska sys lite på och det kan jag göra hemma. Sen ska jag ju pimpa den lite med guldnitar är tanken så det ska också göras här hemma. 

Jag blev jättenöjd och den är så himla fin i sin gröna bakelsefärg. Kommer ju bli skitsnyggt i ett vitt rum tänker jag. Den matchar ju även fotbollsplanen som är dominant i vår tv för tillfället.....



 Hade jag inte missat en gång när jag va i Barcelona så hade den ju varit helt klar nu. Återigen glänser Lufo med snabbheten. När allt är klart ska ni självklart få se slutresultatet. Nu är den iallafall här hemma och ser alldeles inbjudande ut även om inte sitsen är ditsatt än.

Go kväll / Lufo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar