fredag 13 juli 2012

Kom o kööööp

Imorgon smäller det!
Då är det dags för Horns marknad. Knåpandet är färdigt för denna gång och nu hoppas vi också på fint väder.
Horns marknad är inne på sitt 20e år och det är den bästa om ni frågar mig :)
Där finns allt från godis till gamla bilar och det brukar vara välbesökt. Både ikväll och imorgon kväll bjuds det även upp till fest på Cafet och det bör man inte missa. För de som gillar styrdans är det även dans i Horns folketspark.

Jag ska ju såklart bidra med mina smycken och i år tar jag även med mig en gäst. Min braiga vän Frida hänger på och säljer grejer från LITEN. Min braiga syster Lotta kommer också vara med och göra reklam för ÅBY SPA och hennes ekologska hudvårdsbutik.

Här ser ni ett axplock av det som kommer säljas av mig. Såklart kan man också beställa fotosmycken av mig på plats eller genom bloggen.
Hoppas vi ses!! / Lufo










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar