tisdag 17 juli 2012

Loppisrunda i Bollnäs

Hjälp säger jag bara. 
I Bollnäs finns det loppisar av rang kan jag tala om. Jag blev helt matt....
Först åkte vi till två stycken som inte va nåt för mig men sen kom vi till en i Vallsta som föll mig helt i smaken.




Den bistra ägarinnan drog inte på smilbanden i första laget, men hon hade bra smak iallafall....

 



Den här köpmansbänken mötte mig i första rummet. Oh my good säger jag bara. Jag dånade i några minuter men sen såg kag att den inte va till salu tyvärr. 








Den här jukeboxen vid namn Rock Ola gick heller inte av för hackor med sin skivsamling må ja säga. Inte heller till salu dock...,





Sen skådade vi det här skåpet. Perfekt att göra ett personligt handfat till badrummet av. Vi budade och det blev billiga riksdaler så vi slog till!!
Sen fick dessvärre svärmor sitta på sniskan i bilen på väg hem men det va det värt.... 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar