måndag 2 juli 2012

Spontanköp

Igår kikade jag in på en av mina bästa vänners blogg som heter vitt och glasklart
Där fick jag ju såklart syn på den stora fina kaffeburken hon hade fått med på en bild från Vimmerby antik och kuriosa
Åh herre min skapare vilken fin som skulle passa så bra hemma hos mig.Jag älskar när det står fräsig text på burkarna. Gör det ju aldrig nu för tin. 

Till min stora lycka åkte världens bästa prylhittarvän ner och prutade och trixade och sen ringde hon och vrålade lite i örat på mig och sen va köpet ett faktum. Jag slog till och nu står den i tryggt förvar tills jag kommer hem till landet. 
Jädrar va nöjd jag är!!!! Jag kan inte annat än att steppa runt i högervarv lite då och då i min iver.

Gullungen på bilden är anonym men har helt klart den rätta burk och klädsmaken (klädsmaken kan du lätt trycka hem på länken) enligt mig. 
Kram / Lufo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar