söndag 2 september 2012

En regnig lördag

Vad brukar jag göra när det regnar så mycket så man nästan börjar ruttna? 
Jo jag tar på mig gummistövlarna och tar med mig nån vänlig själ på en 
 retro/vintage runda

Idag gick jag och min vänliga syster Lotta till Emmaus, Dusty deco, Coctail, Beyond retro, Americana classic vintage och fru Lotta
Allt hittar man på Söder, förutom ACV för den ligger inne i stan, och vill man så hittar man hur många fler som helst....

Jisses va mycket flyckert som skådade mina ögon. Ja vill som vanligt ha allt men tro det eller ej så höll ja i pengarna idag. Förstår inte vad som hände men bra gjort ändå!! 
Kanske kan det bero på att vi köpt en resa till Kina och shoppingen måste spara sig lite :) 
Idag fick det bli mer av en inspirationsrunda för min del.


l

Jag gillar att gå runt och kolla och känna och lägga på minnet tills man är ute på landet och fyndar. Då hittar man mycket utav sakerna till halva priset. Dessutom är det kul att kolla hur de har inrett med alla grejer eftersom det är helt tillåtet att apa efter....
 Regniga lördagar behöver alltså inte bli så himla illa när man fokuserar på annat.

Go kväll / Lufo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar