torsdag 27 september 2012

I helgen

Hejsan!
I helgen ska jag till Bollnäs och hänga. Jag hoppas på att kunna åka runt på lite loppisar och kolla in fina grejer. Bollnäs är ju en riktig pärla när det gäller kvalitetsloppisar
Sen ska vi även till stugan i Lobonäs och stänga för vintern, och  då ska jag inspektera mina nya fåtöljer som jag köpte i somras. De stod i en loppis mitt i skogen och kostade i stort sett ingenting. Helt i min smak och välbevarade dessutom. De förvaras där tills jag får tid att klä om dem.
 Jag har redan en strålande ide ska jag tala om. Jag hoppas på att hitta material när jag åker till Kina om tre veckor... !!!
Ledtrådarna till den iden är industri, bling och svart!! Fundera på det ni....





Dessutom ska jag fixa och dona lite med min köpmansdisk som står i svärmors garage och längtar efter mig. 

Ja men ni hör ju, jag har en spektakulär helg att se fram emot. 
Har ni tur så uppdaterar jag under helgens gilla gång.

Ha det finemang / Lufo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar