torsdag 17 maj 2012

Finsaker

Idag har jag och söstra mi varit på stan och fröjdat oss. Ibland behöver man det och idag var en sån dag när vi båda behövde handla lite onödiga grejer. Konstigt nog blev det mest nödvändiga grejer!

Indiska har så himla mycket fint nu så man blev gråtfärdig på många sätt. Man vill ha allt även om man inser att man måste flytta till Indien för att allt ska passa in, men ändå. 
Fick även lite fåtöljinspiration och det är inte fy skam för en sån som mej.

s

De hade ju visst rea också.... 4 för 100 kr och nu är varm choklad med vispad grädde kvällarna räddade. Konsten att magra är inte min grej liksom!!!   

 

En finemang picknickfilt från Lagerhouse fick också följa med hem.


Nu drar jag till Barcelona och jag hoppas att jag springer över många härliga festliga grejer där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar