onsdag 30 maj 2012

Nu är den snart klar!!

Igår va jag på fåtöljverkstaden mellan 16-22..... Men det var det värt. Jag missade ju förra veckan när jag var i Barcelona, så jag behövde jobba ikapp.
Jag tror nog att jag kommer hinna klart ändå :), även om läraren inte trodde det.
Nu är hela framsidan gjord, baksida och sidan är vadderad och tyget där är färdigsytt. Sen ska bara sittdynan kläs också.
Det är fortfarande otroligt roligt och det känns som den kommer bli väldigt fin tillslut.
Här kommer dock en otrevlig historia. Jag sköt mig i långfingret med nitpistolen. Fy ... Så vidrigt ont och jag höll på att blöda ihjäl men det gick bra tillslut och tydligen va det en del av examensprovet när det gäller att bli möbeltapetserare enligt läraren. skönt att det momentet är över om man säger så.
Tjing tjing



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar