söndag 22 april 2012

Ett överkast man blev glad av

När jag var på Bali med min fina vän Kristin och hennes dotter Ava fanns det mycket tid för prutning. Vi var i en by som heter Ubud som ligger mitt på Bali. Det va otroligt vackert och vi åkte dit på spontansemester i tre dagar då jag var och hälsade på henne i Singapore.
Där hade de en marknad som va hur stor som helst. Konst, smycken och silver var deras specialitet men jag sprang även på det här fina överkastet.


En liten skynklig tant sålde det och jag prutade så det stod härliga till. Tillslut fick jag det till det pris jag krävde och det var för att jag var hennes första kund på dagen. Att få nåt sålt till första kunden ger lycka i affärerna resten av dagen. Tur för mig!!

Det här har jag köpt till en speciell person och jag hoppas personen blir glad. Det hade jag blivit :)


For good luck / Lufo

1 kommentar:

  1. Det är superfint och jag är övertygad om att personen i fråga kommer bli överlycklig :) Bra köp säger jag och hejja Kristin!

    SvaraRadera