tisdag 10 april 2012

Smycken


Jag gillar att göra smycken jag. Här är ett axplock av mina knappringar. Jag letar efter och hittar gamla fina knappar som jag fäster på olika sätt på ringstomar. Stomarna både köper jag och gör själv beroende på vad knappen behöver.


I fina gamla tidningar står det många tänkvärda saker som jag knåpar ihop i berlocker. Halsbanden blir personliga eftersom man själv kan välja vad man vill ha för budskap i berlocken.





En annan form av berlock ser du här. Här använder jag mig mest av bilder ur böcker, tidningar eller dyl. De är i ett lite större format och kan också spegla en personlighet.



Ser du något du gillar är det bara att slänga iväg ett mail så kan jag skicka ett smycke till dig. Har du egna önskemål får du gärna komma med dem också. Nya smycken gör jag helatiden så titta då och då så du inte missar något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar