tisdag 10 april 2012

Om mig!

Hej

Nu är det dags att dra igång min blogg om alla mina projekt. 
Jag är en sån som inte kan bestämma vad jag vill göra med mitt liv och som inte är expert på någonting. Däremot finns det massor med grejer jag vill göra och jag är lagom bra på många saker. Kanske kan det intressera någon och kanske till och med inspirera någon.

Jag är en samlare som älskar att kuska runt på loppisar och konstiga ställen för att hitta just den där möbeln eller prylen jag inte visste att jag letade efter. 
Jag samlar på plåtburkar och grunkor som har nån form av historia eller själ i sig. Sånna finns det mycket av..... 

Mitt nya intresse är att leta upp fåtöljer eller andra gamla möbler som är ledsna och övergivna, och att ge dem lite ny kärlek så de kommer till sin rätt igen. En dröm jag har är att syssla med det på allvar i framtiden. Tänk så skoj det skulle vara!! 

Smycken gör jag av både nya och gamla grejer som jag hittar och som passar ihop. Min röda tråd är att jag gillar att använda mig av något gammalt och avlagt och göra om det som du aldrig sett det förut. Ibland blir det bra och ibland blir det sämre. 

 Håll till godo alla ni som gillar samma saker som jag 
/Lufo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar